Sunday 26 January 2014

Ekologiska amningsinlägg, bröstvärmare och tvättlappar.

Ni vet att jag strävar efter att konsumera så giftfritt som möjligt. Inte bara för att det är det bästa för mig och min familj utan för alla människor. Jag bidrar inte till att förgifta världen i lika stor utsträckning då och det känns riktigt bra. Jag har sagt det förr och det tål att upprepas, det är inte jorden som kommer att gå under utan det är mänskligheten om vi inte skärper oss.

Jag har köpt amningsinlägg, brösten har redan börjat producera mjölk och det räcker att jag blir lite känslosam, vilket händer ofta nu, så rinner mjölken till. Bra, då är kroppen redo. Därför är det dags att använda dem redan nu för att skydda BH:n. Jag har även köpt bröstvärmare för jag brukar få så ont i brösten när det är kallt ute när jag är gravid. Vidare beställde jag tvättlappar att ha till bebisen. Får komplettera med ekologiska våtservetter att ha när man är på utflykt.

IMG_1643

No comments:

Post a Comment