Wednesday 15 January 2014

Ledig dag!

Från och med idag och fram tills jag tar ledigt inför förlossningen kommer jag att vara ledig på onsdagar. Det är jätteskönt! Idag går jag in i tredje och sista trimestern så det kommer bara bli tyngre och tyngre nu. Nätterna är lite söndertuggade på grund av toalettbesök och att jag numera bara kan sova på sidan. Jag är en magsovare annars. Då är det skönt att ha en dag i veckan utan måsten. Jag började dagen med en smoothie gjord på färskpressad apelsinjuice, grönkål och basilika. Jättegott och en frisk start på dagen!

tulipsAndSmoothie

Efter frukost blev det en skön stavpromenad i skogen. Solen tittade fram och vi har fått lite snö så det var härlig ljusterapi. Det har varit enormt solfattigt här i hela december och även nu i januari.

20140115_104158

Hemma igen gjorde jag iordning en rejäl smoothie på 10 bananer, 100 g hallon och 100 g blåbär. Gott!

IMG_1476

Vad jag skall göra med resten av dagen? Ingen aning, det är det som är så skönt.

No comments:

Post a Comment