Monday 27 January 2014

Raw på jobbet.

Jag har en blender stående på jobbet så att jag alltid kan mixa något om det behövs.

IMG_20140121_114128

Här t ex har jag laddad med bananer, blåbär och hallon.

Idag var jag på lunchmöte för att nätverka med andra projektledare på mitt kontor och då tog jag med en låda vindruvor. Superenkelt! Naturligtvis får jag många frågor men det är bara att gilla läget. Jag är ganska van vid det nuförtiden.

20140127_111908

Den enda nackdelen är väl att det blir en del bärande av frukt på morgonen. Jag promenerar ca 20 minuter till jobbet och i full vintermundering och med en bebis i magen och en fullmatad rygga känner jag mig verkligen som en michelingubbe just nu.

Hur går det för er? Hur löser ni att vara raw på jobbet?

1 comment:

  1. :-D Jag löser det som du, konkar en massa... Minus gravidmagen;-). Michellingubbekänslan är dock den samma för mig (bor i Norrland - om än inte så långt upp). Som tidigare Stlm-tjej lär jag inte van vid riktigt kalla vintrar. Klär mig för polarexpeditioner varje dag:-D
    Kram Julie

    ReplyDelete