Friday 24 January 2014

Helg.

Då har vi en härlig helg framför oss. Mattias och killarna skall åka längdskidor med min bror och grabbarnas kusiner på förmiddagen imorgon. Jag står över detta av någon outgrundlig anledning. Tänk, när jag väntade min äldste för 12 år sedan cyklade jag in i åttonde månaden till och från jobbet varje dag. Jag förstår inte riktigt hur jag tänkte. Jag menar att ramla med cykeln med en bebis i magen är ju ingen hit. Gissar att jag blivit lite klokare med åren. Promenader räcker gott och väl och är som sagt något man rekommenderar inom yogan under graviditet.

Bjuder er på en bild av vår fina lilla kattflicka Ruby.

IMG_1601

2 comments:

  1. Så söt!
    Håller helt med i ditt tänk. Om jag får lyckan att bli gravid igen någon gång ska jag också försöka hålla upp yogan. Skulle vara så härligt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja yoga är riktigt skönt för att hålla kroppen och sinne i trim och blir ännu mer speciellt när man har en liten i magen.

      Delete