Friday 31 January 2014

Fredagkväll!

Så skönt med fredagkväll! Katterna småbusar, yngste sonen ligger och äldste skall snart krypa till kojs. Jag med. Det är så skön känsla när helgen ligger framför en. Det jag ser fram emot mest nuförtiden är att inte behöva ställa någon klocka. Jag sover inget vidare på nätterna, vaknar många gånger och då är det skönt att få lite mer tid i sängen. Imorgon blir det melodifestival på tv. Det är heligt för pojkarna än så länge. På söndag skall vi gå på bio och se Frost. Har ni sett trailers för den? Jag skrattar varje gång!

På tal om frost. Det är en ordentligt utmaning med mina promenader till och från bussen nu. Det känns som ett riktigt tufft trailpass. Idag såg jag att någon skidat fram, det hade varit mycket enklare. Dock tycker jag det är enormt härligt att kunna röra på mig  samt att få frisk luft så snö är inget som stoppar mig men en utmaning det är det allt.

20140131_160313

Trevlig helg på er!!!

No comments:

Post a Comment