Friday 17 January 2014

Soffmys.

Idag efter jobbet tog jag en mellis på 5 mixade bananer och lite lagom kardemumma som jag strödde över och sedan landade jag i soffan med Mama och Vi föräldrar. Jag föredrar helt klart Mama om jag måste välja men idag ville jag frossa i bebistidningar. Köpte tidningarna direkt efter besöket hos barnmorskan i morse och lät dem ligga olästa i väskan tills jag kom hem från jobbet. Idag går killarna till sin pappa och jag är extra känslosam nu när jag är gravid och därför känns det väldigt tomt här hemma. Tur att jag har mina mysiga katter och snart kommer maken hem också förstås. Dessutom får jag träffa dem redan på söndag då de följer med för att hämta Ruby.

Just det, jag höll på att glömma… imorgon skall Mattias och jag gå på bröllop! Hoppas att magen fortfarande får plats i min finklänning.

IMG_1534

IMG_1530

No comments:

Post a Comment