Tuesday 22 April 2014

Vardag igen.

Jag hoppas att ni har haft en riktigt skön påsk och att ni laddat med ny energi. Med det ökade ljuset är det perfekt att börja nya vanor tycker jag. Att försöka börja något nytt vid nyår när det är som mörkast och man är som tröttast känns som en allt för stor utmaning. Nej, nu känns som en perfekt tid att rensa ut gammalt och ta in nytt i sitt liv. Jag skall försöka rensa bland några surdegar nu under min föräldraledighet, som exempelvis skafferilådor som innehåller saker jag inte använt på flera år. Små, lagom avgränsade projekt, som passar perfekt mellan amningsstunderna.

Mina stora killar har studiedag idag så jag får njuta av att ha dem hemma en dag till. Jag har precis satt en deg med deras favoritbröd så att de får fika på lite nybakt bröd i eftermiddag.

 IMG_2713

No comments:

Post a Comment