Thursday 24 April 2014

Kat(t)astrofalt busig katt!

Ursäkta den töntiga rubriken men jag kunde inte låta bli. Vår yngsta katt Ruby är förtjusande söt men också den busigaste katt jag någonsin haft och när jag räknar på det har jag haft totalt 7 katter genom livet. Hon river ner saker och jag är som sagt rädd att hon skall råka ta avstamp på Charlie när hon tokrusar. Jag vet att allt kommer bli lugnare när hon börjar gå ut för då gör hon av med energi ute. I morgon blir hon 6 månader och igår kastrerade vi henne. Hon är precis lika busig trots detta stora ingrepp. Nu skall vi hålla henne inomhus i cirka 10 dagar men sedan kan hon äntligen gå ut! Hon vill så gärna vara ute redan nu för hon ser ju de andra katterna när de är ute och varje gång vi öppnar ytterdörren tokrusar hon ut.

IMG_2737

Lillasyster Ruby gosar in sig hos storebror Triton.

No comments:

Post a Comment