Friday 25 April 2014

Fredag!

Så härligt med fredag! Vår hemhjälp är här och städar och då kan jag ägna mig åt roligare saker som att blogga :) Jag har plockat och gjort en hel del i hemmet på morgonen idag också förstås. Jag ser fram emot att få minst en härlig promenad på egen hand i helgen och framför allt ser jag fram emot att få umgås med Mattias också förstås. De stora killarna går till sin pappa idag. Det bästa är när alla mina älsklingar är samlade men nu är ju livet som det är. På tal om älsklingar, jag älskar att när jag säger: “älskling” för att påkalla någons uppmärksamhet så svarar alla mina tre killar “ja”. Snart har jag en fjärde som också kommer att svara ja på detta. Jag får alltid förtydliga genom att lägga till ett “nu menar jag den största älsklingen” eller liknande.

Som sagt, fredag idag och det skålar vi för tycker jag! Önskar er en härlig helg!

fredag

No comments:

Post a Comment