Tuesday 15 April 2014

En skål (eller två) med vindruvor.

IMG_2647

Vi har haft turen att hitta ekologiska vindruvor med kärnor på ICA den senaste tiden. Jo, visst är det smidigare med kärnfria men det känns alltid lite märkligt att äta frukt som blivit snuvade på sina kärnor på ett konstlat sätt. Dessa druvor är helt fantastiskt söta och goda. Mums!

Idag har vi ännu en dag med klarblå himmel så Charlie och jag kommer att få oss en skön promenad. Promenader är ju bra på så många sätt och det stärker kroppen på ett skonsamt sätt. Min träning med Olga kom av sig lite. Det kändes fel att arbeta med muskulaturen kring bålen när jag hade mycket avslag. Nu har det minskat rejält så jag kör igång snart igen.  I övrigt är det skönt att känna lätthet i kroppen igen och mitt bäcken känns mycket mer stabilt nu än direkt efter förlossningen. Jag gör mina knipövningar flitigt också.

Önskar er en härlig tisdag!

No comments:

Post a Comment