Wednesday 30 April 2014

Valuta för pengarna.

För ett par år sedan var jag på jakt efter ett prickigt förkläde. Det enda jag hittade var ett från 10-gruppen. Min man tyckte att det var onödigt dyrt för ett förkläde, jag minns inte vad det kostade men jag höll med om att det var dyrt men då jag använder förkläde väldigt mycket ville jag ha ett jag gillade. Nåväl, jag upptäckte häromdagen att Charlie reagerade med stora ögon på mitt förkläde så igår vid ett tillfälle när jag behövde göra annat hängde jag upp förklädet bredvid honom. Han tittade fascinerat på det och jollrade glatt och när jag sedan skulle plocka upp honom hade han somnat den sötnosen. Så nu har mitt förkläde inte bara ett skyddande värde utan även ett underhållningsvärde ;)

20140428_135939 (1)

Vi var även på BVC igår och Mattias och jag är så barnsligt stolta när vi är där. Charlie växer och frodas och en växtbaserad mjölk verkar vara da shit  :)

No comments:

Post a Comment