Sunday 20 April 2014

Lycka!!!

Charlie har återigen tangerat sitt nattliga rekord med 5 timmar mellan amningarna så idag var det en superpigg mamma som efter första amningen vid 8 bestämde sig för att ta sin första promenad utan Charlie på 10 månader. Vilken känsla! Jag kände mig lätt som en fjäder och benen och fötterna ville bara börja springa men det är nog säkrast att vänta ett tag med det *skrattar*. Våren är verkligen en perfekt tid att få barn. Ljuset ger en extra boost och då jag sover bättre nu än när jag var gravid känner jag mig jättepigg! Innan promenaden tog jag två stora glas med apelsinjuice och nu sitter jag och smuttar på ett tredje glas.

20140420_094324

En superlycklig Jessica som ni ser. Det var nästan så att jag började grina lyckotårar i min älskade skog. Jag är övertygad att de kommer att komma när jag börjar springa igen!

Våren har verkligen kommit till “min” skog nu och fåglarna kvittrar som tokiga. Vindjackan jag har på bilden åkte strax av och jag gick i bara t-shirt.

20140420_095911

20140420_095903

Önskar en riktigt härlig påskdag!!!

No comments:

Post a Comment