Sunday 20 April 2014

1 månad idag!

Idag fyller Charlie 1 månad. Otroligt! Jag är mycket piggare än jag trodde att jag skulle vara och känner mig mycket piggare nu än när jag var gravid, vilket jag inte trodde jag skulle göra med vaknätter och amning. Min sömn är väldigt effektiv när jag sover vilket jag har förstått har med amningen att göra och dessutom är jag ju klok och tar mig tupplurar på dagen när behovet uppstår. Igår t ex hade vi min bror med familj här på besök och Charlie kom inte riktigt till ro så både han och jag slocknade när gästerna hade gått. En timme till en och en halv timme brukar göra susen för mig och sen är jag jättepigg igen.

Idag kommer min syster med familj och de har med sig Charlies kusin som är nästan exakt 6 månader äldre. Det är roligt att han får någon kusin i sin ålder då de andra kusinerna är i brödernas ålder.

2014-04-15

Jag kan inte se mig mätt på dessa söta fötter…

No comments:

Post a Comment