Friday 4 April 2014

Giftfri vattenflaska.

Det är väl ingen som missat att jag gillar eko och giftfritt? : ) De flesta i min omgivning har förstås uppmärksammat detta också och majoriteten av de kläder Charlie har fått i present har varit eko. Det är jag väldigt tacksam över.

När man ammar går det åt mycket vätska. Jag har en flaska stående på nattduksbordet och sedan får den vara med mig under dagen. Häromdagen fick vi äntligen tummen ur och beställde giftfria flaskor från Klean Kanteen.

IMG_2618

Jag beställde en rosa och en lila. En med sportkork att ha som vattenflaska och en med vanlig kork att ha mina smoothies i.

IMG_2624

Här ser ni den rosa, inkilad i soffan bredvid Charlies babynest i väntan på nästa amningstillfälle :)

Mattias beställde en svart att ha på jobbet. Klean Kanteen säljer även nappflaskor.

No comments:

Post a Comment