Saturday 26 April 2014

Power walk och dagens gröna.

Började dagen med stavgång i skogen. Underbart som alltid!

IMG_20140426_102904

Det är en så härlig känsla att få ta i och känna flåset. Jag älskar att röra på mig! För mig är det äkta kärlek och inget måste eller tvång. Jag njuter varje sekund. Väl hemma var det dags att unna sig något riktigt gott och hälsosamt. Att unna sig betyder för mig, som ni vet vid det här laget, att göra något snällt mot sig själv och sin tappra kropp. Att mata kroppen med godis och skräp kan m a o aldrig betyda att man unnar sig. Så för mig blev det naturligtvis en underbar grön smoothie. Just nu är jag beroende av mina gröna smoothies. Dagens gröna:

  • 6 bananer
  • 1 äpple
  • 3 msk sesamfrön
  • massa bladspenat
  • romansallad
  • en skvätt vatten (förstör för allt i världen inte din smoothie med mjölkprodukter! )

IMG_2758

No comments:

Post a Comment