Monday 14 April 2014

Rakt in i hjärtat.

Häromdagen fick jag ett paket på posten. Det var från Anna som läser min blogg. Hon hade skrivit ett så fint brev som gick rakt in i hjärtat på mig. Jag blev alldeles rörd. Dessutom fick jag ett vackert smycke som Anna själv designat och gjort.

IMG_2672

IMG_2658

Anna och jag gick i grundskolan tillsammans. Mitt starkaste minne av Anna var att hon var så enormt konstnärlig.

Är du intresserad av att kolla in Annas kreationer så hittar du dem här.

Tack Anna, du gjorde verkligen min dag <3

2 comments:

  1. Åh, så roligt att du gillade brevet och smycket! Det gjorde MIN dag att få höra det :)
    Ha en fin dag i solen!
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jag blev verkligen alldeles rörd!
      Hoppas du också haft en fin dag!
      kram
      Jessica

      Delete