Monday 25 July 2011

Raw söndag.

Vi hade en riktigt härlig söndag igår. Min bror med familj kom över och min svägerska gjorde en raw lasagne på plats. Riktigt mumsig! Recept kommer senare! 

P1030742Sanna gör klart lasagnen på plats.

P1030745

Mattias tyckte att den smakade precis som om den hade varit lagad = ett mycket gott betyg =))

Sanna har gjort 5 ironman och funderar på att göra sin sjätte som helt raw. Det blir ett experiment och i så fall kommer hon att blogga om detta. Jag lovar att tipsa om den bloggen i så fall =)

Sanna är riktigt duktig på trädgårdspyssel så vi tog ett varv i trädgården för inspiration. Så nu är jag ännu mer sugen på att komma igång. Men oroa er inte, jag kommer att ta det lugnt =)

7-åringen och jag gjorde Raw kakor oxå, mer om det senare. Nu är det promenad-dax!

1 comment:

  1. Ser jättegott ut!! Ser fram emot receptet. Kul att din bror och svägerska också gillar lite annan mat:)

    ReplyDelete