Thursday 21 July 2011

En liten burk med nyttigheter…

Vid 11-tiden kom min bästa vän med sina barn på besök. Vi har känt varandra sedan vi var 16 och det bästa med vår vänskap är att den inte lever på gamla meriter utan att den har vuxit med oss. De flesta av mina ungdomsvänner har fallit bort. Vi har helt enkelt vuxit ifrån varandra. Sen är det så roligt för våra barn leker så bra tillsammans och för något år sedan när jag frågade mina pojkar om vem som var deras kusiner svarade de just de här barnen. Härligt tycker jag =))

Vi tog ett varv i trädgården och jag fick lite tips och råd när det gällde mina växter där. Jag är ju en krukväxtmänniska men jag tänker utveckla min kunskap kring uteväxter nu =)

Jag fick en burk med egenplockade svarta vinbär =)

IMG_2858

Nu softar jag och alla mina grabbar, inklusive katten, i soffan. Glada men trötta efter dagen =)

No comments:

Post a Comment