Friday 22 July 2011

Nu är vardagsrummet i stort sett klart.

När barnen lagt sig igår tog Mattias en löprunda och mätte upp exakt hur långt killarna har till skolan. Jag satt i sängen med en kopp ashwagandha och bara njöt av dagen. När Mattias kom in tog han den här bilden. Endast katten ligger kvar och myser i soffan =)

2011-07-21 21.25.43

I sovrummet har jag börjat hänga upp kläderna på den provisoriska klädställningen. Det tog stopp efter halva tiden eftersom galgarna tog slut. Mattias hittade sedan resterande i en kartong i garaget.

IMG_2855

Idag skall jag försöka fylla klädstången med de kläder som får plats och Mattias har lovat att sätta upp hyllplanen i bokhyllan i min ateljé så jag kan börja få ordning där idag oxå. Regnet faller ner och gör den här dagen till en kaphadag så det kommer absolut bli tillfällen till vila under dagen.

No comments:

Post a Comment