Monday 5 January 2015

Vår 11-åring!

Igår fyllde vår härlige Alexander 11 år. Han var hos sin pappa under dagen men kom hem till oss på kvällen. Det skall sjungas på morgonen som vanligt dock så vi har firat dagen idag som det vore hans födelsedag. Som ni vet är jag noga med att killarna äter bra saker och det är bara godis på lördagar till exempel. Alexander älskar kakor så jag tänkte överraska honom med en alldeles speciell present...


Jag bakade veganska, glutenfria hallongrottor... 


Som jag lade i en burk som varit min mormors... 


I locket satte jag en lapp...



Han blev såååå glad och det var helt klart den bästa presenten, trots att han även fick en speciell spel-mus till datorn som han önskat.

Mattias blev avundsjuk och vill också ha en likadan present när han fyller år *skrattar*.

1 comment:

  1. Jättefin present. Supergulligt! Du skulle vara en så här presentrådgivare haha

    ReplyDelete