Thursday 8 January 2015

Sortering!

Hej!  Har ni det bra? Det gick fint för alla att komma iväg idag även om Alex fick gå hem igen då vi missat att han började en timme senare än vanligt. Tack vare att Mattias tar hand om Charlie en liten stund på morgonen efter att jag har ammat hinner jag också med att meditera på morgonen vilket jag är så tacksam över. Det gör att jag börjar dagen med ett fräscht sinne oxå.

Ja ni ser var jag surfar just nu? En prima sida ju! Jag har inte bara mitt eget att ta hand om utan killarna är ju proffs på att rensa ut! Jag är jätteimponerad! Detta är dock inte deras första röjning utan de var ganska små när det gjorde det första gången. Detta tycks ha gjort dem mycket bättre rustade än jag, som får kämpa för att inte spara vissa saker som de vill göra sig av med.

Granen kastade Mattias ut imorse och nu skall jag ta hand om julpyntet.

No comments:

Post a Comment