Saturday 10 January 2015

Boktips och morgonrutin?

Mattias är ute med Charlie i snölandsskapet och jag myser inne med en brasa.



Julstjärnor och adventsljusstakar är fortfarande kvar men alla tomtar och julgranen är ju borta.


Rensandet här hemma fortsätter men just nu har jag ju en liten paus och skriver till er. Igår lyssnade jag på Rich Rolls senaste podcast och blev inspirerad till att dela med mig av min morgonrutin och även berätta om olika böcker som inspirerat mig i min väg till ett hälsosamt liv. Vad säger ni, skulle ni gilla att få lite boktips av mig?

1 comment:

  1. Jag tar glatt emot alla tips du har. :)

    Själv har jag nu äntligen fått min fina Slowstar, så här "juicas" det så det ryker. Åh, vad underbart gott det är!! Jag längtar hela tiden till nästa juice-måltid.

    Jag blir grymt inspirerad av ditt röjande. Själv älskar jag att rensa och röja. Men det hindrar mig ju inte att samla på mig en del... Det finns absolut en del att gå igenom här hemma. Får se om jag kan få med mig sambon på en genomgång. :)

    Då jag också älskar att organisera kan jag rekommendera en tjej som lägger ut väldigt mycket klipp på youtube, Alejandra. https://www.youtube.com/user/HomeOrganizing
    Det handlar inte så mycket om att "rensa", utan mer om att sortera och organisera.

    Lycka till!

    Kram, Olivia

    ReplyDelete