Sunday 30 September 2012

Frukostjuice!

20120930_092325 (1)

Började dagen med ett glas vatten med pressad citron i. Gott! Sedan gjorde jag yoga och nu sitter jag här vid datorn och dricker nypressad juice av äpple och selleri. Maken var snäll och skötte frukostbestyren för barnen och kusinerna. Vi har verkligen haft full rulle hela helgen och igår hade vi som mest 7 pojkar här. Det är jättemysigt och förstås intensivt =) Någon sovmorgon blir det ju inte heller när man har nattgäster för det minns man ju hur det var när man var liten. Det var ju som julafton när någon sov över och då ville man ju upp och leka så tidigt så tidigt =)

Jag var så ivrig på löpningen i slutet av veckan så nu känns det i mina hälsenor. Det fick därför bli en rask promenad med stavar igår och jag fick erfara att det var mycket jobbigare än vad jag trott att det var =) Hälsenorna ömmar idag igen så det blir nog en stavpromenad idag också.

Ha en skön söndag! =)

No comments:

Post a Comment