Friday 14 September 2012

Härliga fredag!

20120914_160745

Titta vad jag shoppat på Fram idag!!!! Allt ekologiskt och jag är så lycklig <3 Det fanns t o m grönkål som jag älskar! 7 kg vindruvor lade jag beslag på också och en massa zucchini (här skall göras pasta som jag snurrat in på nu =)) Nere till höger är det lite ljust men det är helt fantastiska tomater som jag verkligen älskar! Köpte tre mangos oxå. Mango är inte en favorit men man vet aldrig, en vacker dag kanske den smakar nom-nom Ler

Yoga-appen som jag berättade om häromdagen som min man gjort skall även komma med i något som heter Google App Clinic ikväll. Varje fredag går de igenom ett antal nya appar i en liveshow. Jag är sååå glad för detta och förstås stolt över min man =)) Är ni nyfikna kan ni kolla in i kväll: https://plus.google.com/u/0/events/cc8b600b0fpfv1m811503r8s9b8. Det sänds mellan 10 och 11 ikväll. Det är nog ganska nördigt eftersom den gås igenom av utvecklare men det kanske finns någon nörd som följer mig här och är intresserad Ler

4 comments:

  1. Härliga härliga du!:)

    Stort grattis på 1-årsdagen min vackra vän!❤
    Så härligt, vackert och självklart att du funnit din väg. Jag beundrar din envishet, styrka och drivkraft. Din utstrålning, skönhet och glädje. Det smittar.:)

    Tack för allt du delar med dig av och för all kunskap och glädje du sprider. Bästa.

    Fram hoppas jag snart få glädjen att besöka, verkar vara som gjord även för mig!:)

    Puss & kram hjärtat
    /Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh Anna du är bara för härlig! Tack så jättemycket för allt snällt du skriver. Jag är så glad över att jag kan vara en inspiration för andra!!! <3

      Hur gick det med din månad på 80/10/10? Om du har vägarna förbi västkusten så hör gärna av dig så kanske vi kan säga hej till varandra live!

      kram kram
      Jessica

      Delete
  2. Hej fina!

    Min 80/10/10 månad blev 22 dagar. 22 bra dagar. Sen vände livet uppochner, rörde om lite och jag hann inte med. Och där tappade jag fokus.

    Under dessa 22 dagar kände jag ändå såå stor skillnad, den sjukdomsproblematik jag har förbättrades på alla punkter. Min ledvärk mildrades. Och min andning blev lättare. Blodtrycket sänktes. Och en annorlunda känsla i tanken började smyga sig på. Spännande och såå himla härligt!!

    Jag äter ju inte direkt "skräp" i vanliga fall heller utan en mestadels raw, ekologisk diet baserad på greens och oliver, avokado, nästan ingen frukt men mycket goda bär. Och nötter, frön, oljor. Mycket fett och mycket grönt. + vegansk lagad mat ett par gånger i veckan, typ linsgryta med quinoa eller bönbiffar.

    Men dessa 22 dagar var viktiga för mig. Viktigt att se och känna vad som händer i kroppen. Så nu provar jag igen för det här är en resa jag inte vill vara utan!:)

    Tack för all inspiration! Nu längtar jag efter en ny video!!:)

    Det vore ju helt fantastiskt skoj att få träffa dig och numera bor jag faktiskt inte såå långt bort!:) Vilken underbar idé! :D

    Ha en fin dag! <3
    Kram kram
    /Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så underbart att läsa om dina hälsoförbättringar! Bra att du testade, man behöver ju ofta en period för att kunna göra en utvärdering. Spännande att du skall prova på igen!
      Det skulle ha kommit en video vid det här laget men det har varit så fullt upp med annat men det kommer =)
      Perfekt! Då skall vi säkert kunna ses någon dag!

      Ha det bäst!
      kram kram

      Delete