Sunday 23 September 2012

Söndag.

Hej på er! Jag har sådan träningsvärk i mina vader efter promenaden i fredags *skrattar*. Jag springer ju och yogar regelbundet som ni vet men det är ju inte samma som att använda promenadmuskler Blinkar Igår tog jag en promenad för att få igång cirkulationen och jag tänker göra det idag också. Just nu har jag mens och som ni vet brukar jag ta det lugnt mensens tre första dagar. Jag springer inte, jag yogar bara lätt eller inte alls så det känns skönt att få komma ut på promenader. Vädret är enormt trist men jag har bra regnkläder så det är bara att ge sig ut =)

Jag har ägnat morgonen till att ta hand om tvätt. Vi har en stor tvättstuga vilket bara har en nackdel nämligen att jag kan vara lite lat med tvätten några dagar, ingen som ser det ändå men sedan är det överfullt av ren tvätt och då är det bara att ställa sig och vika.  Strax skall jag ta en promenad och efter det skall jag stryka och sedan hoppas jag att jag känner mig inspirerad att spela in en film.

No comments:

Post a Comment