Friday 12 November 2010

Groddade mungbönor till frukost?

Nej, det blir det inte men jag har lagt första laddningen i blöt sedan vi kom hem från Florida. Skall bli gott att få lite egengroddade bönor igen. Det coola är att det verkligen hörs att de växer när de ligger där i bunken och groddar.

Här kan du läsa mer om hur jag brukar göra. Det är väldigt enkelt och otroligt nyttigt så det är bara att sätta igång din egen groddning och var inte rädd för att fråga om det är något du undrar över! =)

Väldigt fredagstrött efter att ha jobbat till minst 18:30 varje kväll sedan vi kom hem den här veckan. Min älskling kom hem med en bukett tulpaner idag. Jag stod som ett frågetecken när han sa att vi hade något att fira. Vi firar ju 2 veckor som gifta idag avslöjade han då. Han är en äkta romantiker min man.

Nu skall jag krypa ner under täcket så jag är utvilad inför en lång och intensiv dag med kundaliniyoga.

 

Ha det så gott!

No comments:

Post a Comment