Monday 22 November 2010

Upp som en sol.

Och en sol hela dagen =) Jag vaknade strax före 5 i morse och knallade ner i köket för att ta  min ‘hut’ med blutsaft och B12. Jag skall se till att komma iväg på hälsokontroll snart så jag får koll på mina värden. Sen knallade jag högst upp i huset, tände ljus och lade ut min fårskinnsfäll. Jag tonade in och körde vårt härliga yogapass som stärker ryggen. Efter vilan var det dags för andningsmeditation. Jag bar verkligen med mig den här sköna känslan hela dagen! Fick en god nyhet och en mysig promenad med en kollega under dagen. Jag hade massa energi när jag kom hem och röjde, tvättade och strök. Dessutom hann jag mysa ordentligt med grabbarna. Mina duktiga killar. Utan att jag bett dem om det hade de ställt sina skor prydligt i skostället och hängt upp sina våta handdukar.

Meditationshelgen förra veckan sitter verkligen i fortfarande. Det är helt otroligt!

No comments:

Post a Comment