Wednesday 24 November 2010

Bröllopspresent till en som inte är som andra.

IMG_1341

Mina kollegor överraskade mig med en bröllopspresent på APT-mötet idag. Jag fick veta att de slagit sina kloka huvuden ihop för att komma på något.

“Ost och vin!” sa någon.

“Nej hon äter inte ost” svarade en annan.

“Schampo och spaproduker?” funderade en tredje.

“Nej hon använder inte sådant” sade en som vet.

Ha, ha, stackars mina härliga kollegor. Inte lätt att köpa något till en konstig typ som jag ;) De löste dock det hela briljant genom att köpa ett presentkort på Nordstan, ett köpcentrum här i Göteborg. Till detta fick jag helt ljuvliga röda ljusstakar i form av lotusblommor. En klar favorit sedan tidigare. Jag har redan fyra stycken rosa. Dessutom två ursöta minijulstjärnor. Det är inte annat än att jag blir rörd =)

No comments:

Post a Comment