Friday 5 December 2014

Rich och Julie!

Jag måste tipsa om Rich Rolls podcast. Det var så jag upptäckte Richs fru Julie. Jag har läst Rich Rolls bok Finding Ultra. Rich Roll är en fd alkoholist som sakta såg sin hälsa försämras och kvällen innan han skall fylla 40 bestämmer han sig för att ta tag i sitt liv. Han går från allätande soffpotatis till växtbaserad Ultraman. Oerhört inspirerande! För att inte glömma hans helt otroliga fru Julie. Hon medverkar ju i hans bok och när jag sedan hörde henne i hans podcast blev jag förälskad direkt. Jag köpte hennes meditationsprogram som man hittar på hennes sida och jag vart helt fast. Jag gör ju inga halvmesyrer så jag kontaktade henne och frågade om hon kunde coacha mig och det gjorde hon!

image

De är helt underbara personer och jag älskar att lyssna på Richs podcasts. Julie medverkar som gäst i flera av dem.

Här hittar ni Rich sida och här hittar ni Julies sida.

Gör er själva en tjänst och lyssna!!!  :)

No comments:

Post a Comment