Sunday 28 December 2014

Jul i yogans tecken.

I morse mediterade jag inte endast utan yogade också. Jag kände för att göra fysiska övningar och det var riktigt skönt!

På tal om yoga så skämde min man bort mig ordentligt på julafton. Jag fick en ny laptop och en surfplatta! Laptopen är inte vilken laptop som helst utan en lenovo yoga 3. Som gjord för mig med andra ord! Anledningen till att den heter yoga är att man kan vika skärmen bakåt i 360 grader så att det blir som en stor surfplatta. Skärmen är nämligen en pekskärm. Mattias matar Charlie och på bordet skymtar min nya dator.


Den kan ligga i corpse position om man vill det...

Eller i triangeln...


Självklart fick jag även en yogatidning också...


Jag fick även en vanlig surfplatta, en Nexus 6 9 vilket jag också är jätteglad för. Jag har börjat läsa en del e-böcker så då är det perfekt med en surfplatta och den är givetvis smidigare att ta med sig än laptopen. 


En glad Jessica på julafton! Fast det är innan jag fått presenterna för jag har fortfarande förkläde på mig. Jag hade absolut ingen aning om mina klappar så det kom som en total överraskning. 


Bus med min lilla tomtenisse bland våra julklappar! Och jo jag bytte klänning under kvällen... det gör väl alla på julafton? ;) 


No comments:

Post a Comment