Tuesday 30 December 2014

Min fine 13-åring!

Som ni märker strösslar jag inte med bilder och inlägg på mina pojkar här på bloggen. Det handlar förstås inte om att jag inte är omåttligt stolt över mina tre fina skatter utan för att varken pojkarna eller jag vill exponera dem så mycket.

Idag gör vi alltså ett litet undantag, och jag har självklart stämt av med Vincent!

Vincent fyller som sagt tonåring idag och han är en omtänksam, humoristisk, snäll, glad och alldeles underbar kille. Vi skojar båda om att nu skall det väl bli kaos när han fyller tonåring *skrattar*.

För den som undrar så kan jag meddela att filmen som han gjorde till mig i julklapp var grymt bra och rolig. Han kommer definitivt få fler filmuppdrag!



2 comments:

  1. Vilken fin bild!

    Stort grattis till Vincent! Det är ju inte varje dag man blir tonåring.

    Hade vi alla fått så mycket support och omtanke som du/ni verkar ge era pojkar, hade hemmen varit betydligt lugnare.

    Annars kan ju lite uppror självklart ge spänning i vardagen... ;)
    (Och visst är det helt naturligt med en tonåring som bryter sig fri. Men det är kanske inte riktigt samma sak.) :)

    Stor kram på er!!
    //Olivia

    ReplyDelete