Tuesday 16 December 2014

Grönt begär.

Om jag inte får min gröna smoothie så känns det definitivt som något saknas.

IMG_4534

Vitamixen är full med bananer, jag kör några varv med lite vatten i för att sedan få plats med hela salladen, 3 msk hampafrön och päronet. Det bli sååååå gott!!!

Jag måste erkänna att jag tycker att bananer är en torr och tråkig frukt och för att få i mig många måste jag mixa dem. Gärna med andra godsaker. Jag har förstått att det finns hur många banansorter som helst och att det finns riktigt smarriga bananer. Jag får testa olika sorter när jag kommer till länder som kan erbjuda ett bredare sortiment.

Tappre Vincent är i skolan idag, första dagen sedan han opererades i torsdags. Han tycker det är så roligt i skolan och har längtat så. Dock meddelade han på chatten att det var mycket tuffare än han trodde och att han kommer stanna hemma efter lunch.

No comments:

Post a Comment