Thursday 25 December 2014

Juldag!

Juldagen är sådär lite extra mysig tycker jag. Dock har jag idag inte ens hunnit titta på mina julklappar för vi har städat en del, även om vi fick ordning på mycket igår och så vill jag hinna vara närvarande med familjen förstås. Vi har varit ute på en skön promenad hela familjen. Idag har det varit riktigt kallt, minus 6 grader.

Vår julafton var helt underbar och jag är så tacksam över att jag har en så fin familj och släktingar. Jag fick otroligt mycket fint som jag skall berätta om senare! Alexander läste upp sina dikter och han har lagt ner mycket arbete och verkligen tagit detta på allvar. Intet öga torrt. Vincents julklapp till mig var ju en film om en dag i familjens liv. Ögonoperationen kom emellan så han har filmat, och filmar förstås fortfarande idag. Blir roligt att se resultatet!

Tyckte alla pojkar fick så fina julklappar också och Mattias, som alltid är så frusen om händerna, fick ett par riktigt varma vantar från Hestra av mig.

IMG_20141225_142647

No comments:

Post a Comment