Monday 8 December 2014

Det går lika bra med selleri!

God morgon måndag!

Idag är en ytterst ovanlig dag. Det är första gången på flera månader som Charlie och jag inte är ute på morgonen. Det har förstås varit undantag när vi har haft annat inbokat men när vi är hemma går vi ALLTID ut. Men idag var det så halt ute att jag bestämde mig för att stanna inne. Så nu sover Charlie inne i sin säng och jag får plötsligt tid över! Det här känns lika unikt som när Skalman någon enstaka gång struntade i sin mat- och sovklocka :)

Charlie är en matglad liten kille. En riktigt favorit har varit en mix av päron, avokado och selleri(!). Först provade jag bara avokado och päron och det uppskattades enormt. En dag provade jag att sätta till selleri och det var lika populärt! Ibland får han en selleristjälk att suga på och det är också väldigt uppskattat. Själv har jag aldrig varit någon selleriälskare förutom när jag har det i juicer eller i smoothie…

IMG_4213

Önskar er en skön måndag!

No comments:

Post a Comment