Thursday 18 December 2014

Piggare!

God morgon!

Jag har känt mig trött i några dagar så igår blev det 100% raw plus att jag idag hann meditera! Har hoppat meditationen de senaste dagarna för att hinna ta hand om Vincents öga på morgonen. Det är ordentligt igenklibbat på morgonen så först skall det rengöras och sedan skall han få både droppar och salva i ögat. Idag vaknade Charlie dock redan vid 6 så då hann jag både amma och meditera innan Vincent steg upp!

Vincent har inte haft ont inatt så han var pigg och sugen på att gå till skolan. I eftermiddag skall vi på efterkontroll hos ögonläkaren. Vanligtvis sker detta 2 veckor efter operationen men då hamnar vi ju mitt i julledigheten!

På tal om jul så klädde vi granen igår och nu bröts min vita trend med röda kulor. Jag har inte tillräckligt många i vitt och silver. Så nu känner jag att jag lika gärna kan ta fram lite mera rött i form av tomtar. De kan ju få försvinna igen när julen är över.

Önskar er en fin dag, själv känner jag mig redan mycket piggare och kommer nog att köra helt raw idag också.

No comments:

Post a Comment