Tuesday 23 December 2014

En stund i skogen.

Åh så skönt med lite frisk luft och lugnet i skogen. Skogen gör som vanligt ingen skillnad på vilken dag det är utan bara ÄR.

Brödet är klart och en del av grönkålen är rensad. Alexander hjälpte mig att rensa medan Vincent matade Charlie. Nu är alla pojkar hemma, precis som det skall vara.

Trots att vi skall ha en del folk hos oss imorgon känner jag mig lugnare än någonsin. Det får bli som det blir. Självklart har jag vissa saker som jag vill skall klaffa, men om inte det blir så är det inte hela världen. Det viktigaste är att vi alla kan ses och mysa tillsammans.

Så om någon där ute inte känner som jag så önskar jag att ni kan tänka att det är bara en vanlig dag som alla andra imorgon. Precis som i skogen.

Ta hand om dig.

No comments:

Post a Comment