Wednesday 24 December 2014

God Jul!

En riktigt God Jul till Catherine, Tobbe, Anna, Julie, Olivia, Vego-Elli, Annika, Ulrika, Linnea och alla ni andra som läser min blogg!

Till alla er som kanske känner sig ensamma om att äta växtbaserat en sådan här dag, kanske är ni de enda i er familj som äter växtbaserat. Till er vill jag säga, ni är inte ensamma, vi blir bara fler och fler och nästa år kanske det är någon mer i din familj som väljer växtbaserat!

Som sagt, en riktigt God Jul till Er Alla från mig!

IMG_4717

6 comments:

  1. God Jul!
    För mig blir detta första julen som vegetarian! Utan att ha ansträngt mig har jag dock lyckats göra allt utom en rätt på julbordet veganskt. Förhoppningsvis hoppar resten av familjen snart på vegotåget också! :-)

    ReplyDelete
  2. Åh... jag skrev ett inlägg som jag lyckades vela bort i inloggningen... :P Hoppas att jag inte bombarderar dig nu.

    En riktigt God Jul, Jessica!!

    I julklapp önskade jag mig pengar för att komplettera min sparpeng som ligger till en Slowstar juicer, och tydligen har jag varit snäll, för nu är den beställd!! Jag seglar på moln för tillfället, och längtar tills jag får fylla min fina juicer till bredden med en massa goda saker. Förhoppningsvis kommer jag kunna inspirera resten av min familj, så att även de får i sig mera nyttigheter, och ser hur gott och enkelt det faktiskt kan vara. Vilket härligt 2015 det kommer bli!!
    Skål på dig Jessica, och alla andra här inne!

    Du är en sån förebild, så tack för att du delar med dig på ett så ärligt och underbart normalt sätt.

    Kram, Olivia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha, det blev bara en kommentar :)

      Åh så glad jag blir av att läsa detta Olivia! Blir alldeles varm i hjärtat <3 Tänk så mycket gott du skall göra och du kommer säkerligen att kunna inspirera din familj också!

      Skål tillbaka :) Sitter med en smoothie bestående av bananer och spenat just nu :)

      Tack! Det är så roligt att du gillar min blogg och att du tar dig tid att kommentera, det är så roligt!

      kram kram
      Jessica

      Delete
  3. Tack för en härligt positiv blog :) En riktigt God Jul till er!
    /Tobbe & Victoria

    ReplyDelete