Sunday 14 December 2014

Back to basics.

Ni som har följt mig vet att jag började äta 80/10/10, dvs raw food med frukt som bas, för min hälsas skull. Numera kan jag äta lagad mat emellanåt, ofta blir middagen lagad. När jag går utanför ramarna känner jag framför allt att jag blir trött. Jag har annars så gott om energi. Idag känner jag mig lite trött (lunchen igår blev lagad då vi hade besök) och min kropp vill bara ha raw härlig frukt och grönt igen. Skål!

IMG_4512

Vincent är tapper med sitt öga. Vi behöver tvätta det några gånger per dag för det klibbar igen. På morgonen är det riktigt kladdigt. Jag förser honom även med juicer och gröna smoothiesar för att boosta läkningsprocessen. :)

Nu är Mattias ute med Charlie och i eftermiddag skall vi gå och köpa gran!

No comments:

Post a Comment