Saturday 15 February 2014

Yoga.

Idag blev det en lugn och skön lördag med mycket mys. Jag har hittat en ny författarinna som jag gillar och det är härligt att sitta uppkrupen i soffan och läsa skönlitterärt. I synnerhet för någon som oftast slukar faktaböcker och inte riktigt ger sig själv tid att lyxa med skönlitteratur.

Ett härligt yogapass blev det också och det fina är att jag känner mig så smidig när jag gör yoga. Jag känner mig inte så gravid då. Det handlar ju till största delen om att jag gör sådan yoga som är anpassad för gravida och att jag är väldigt inkännande med min kropp. Jag tar det lugnt och försiktigt.

pregnancyYogaBlackAndWhite

Ha en fin kväll!

2 comments:

  1. Nu blir jag nyfiken... Vem är författarinnan? Jag är en riktig boknörd, läser ständigt och tar gärna emot tips:-)

    Kram Julie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jane Green heter hon och hon skriver mycket vardagsnära som man kan känna igen sig i men ändå happy endings vilket jag gillar :)

      kram kram

      Delete