Sunday 23 February 2014

Bästa yogatimer-appen på marknaden!

Nu skall jag berätta om den bästa yogatimer-appen på marknaden. Anledningen till att jag tycker den är bäst är helt enkelt att det är jag som har kravställt den och sedan har min man utvecklat *skrattar*. Jag har således fått med precis det jag vill ha. Det jag önskade allra först var att ha en timer som bara ger ett kort pipljud när tiden är ute men inte kräver att jag skall göra något. När jag exempelvis har mediterat klart vill jag sitta en stund i stillhet och bara njuta av effekten i kroppen, inte hålla på och krångla med en timer. Yogatimer som har funnits ute i drygt ett år har idag 11 000 nedladdningar så den har utvecklats och förbättras under resans gång. Vi har fått mycket bra feedback från yogisar över hela världen som vi har tagit till oss. Den är gratis men det går att betala en slant för att få bort reklamen. Använd gärna och berätta gärna vad ni tycker :)

Yogatimer finns för Android och du kan ladda ner den här.

image

Så här ser det ut i min app just nu:

Screenshot_2014-02-23-14-14-31

Här lägger jag upp alla nya yogapass/meditationer. Så här ser det ut när jag valt exempelvis Meditation 3 minuter.

Screenshot_2014-02-23-14-14-54

Jag använder den självklart när jag håller mina yogalektioner också!

No comments:

Post a Comment