Wednesday 19 February 2014

Att göra vad man kan utifrån sin situation.

Jag kämpar vidare med mina promenader. Jag känner mig så nöjd och tacksam att det fortfarande fungerar. Det går verkligen inte särskilt snabbt men det viktigaste är ju att jag gör något! Jag har sänkt stegmålet från 10 000 till 7000 för jag kommer inte upp i 10 000 just nu och jag har liksom annat att göra också förutom att promenera *skrattar*. Jag är lite skeptisk till sträckan för steglängden är mycket kortare än vid normal promenad just nu.

Det som är bra är att jag verkligen känner att kroppen arbetar och då har jag ingen längtan till löpningen för jag inser att det är verkligen omöjligt att springa just nu. Däremot saknar jag känslan av lätthet, att kunna flyga fram över skogsstigar. Men det kommer ju tillbaka!

Screenshot_2014-02-18-18-15-00

Bilden är från igår.

No comments:

Post a Comment