Friday 31 August 2012

Vitamix!

IMG_3508

En Vitamix i borstat stål har nu fått flytta in i vårt kök!

Fick precis min Vitamix levererad till dörren! Jag skulle beställa en Spiralizer från Råvarubutiken för någon vecka sedan och såg då att om man köpte en Vitamix så fick man en Spirali på köpet. Jag såg det som ett tecken och köpte den Vitamix som jag velat ha så länge. När maken och jag firade 75 år fick vi bland annat bidrag till en matberedare. När vi köpt in den är vårt rawfood-kök komplett =)

2 comments:

  1. åh vad roligt :D Vill också ha en :D Du får skriva hur du tycker den fungerar, om den är bättre än den du haft osv. Spännande!!!

    Kram Cathrine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag hoppas ju sannerligen den är bättre med tanke på vad den kostar *svettas lite* =)) Jag lovar att avlägga rapport!

      kram kram

      Delete