Wednesday 8 August 2012

Löpning och förverkling av drömmar.

Ha, ha, min hjärna vill springa!!! Det går ju inte ännu förstås. Dock kan jag meddela att mina sår läker så himla fint. Känns extra bra att leva på enbart frukt och grönt när kroppen har läkearbete att ägna sig åt. Jag såg igår i en tidning att Martina Haag ger ut en ny bok nu i augusti som handlar om att gå från soffpotatis till att springa en marathon och tycka att det är roligt hela vägen! Jag förhandsbeställde boken igår, jag läste alltid Martinas krönikor i Mama förr i tiden när jag prenumererade på den och tycker hon skriver så himla roligt. Martina är förresten ett lysande exempel på att man aldrig skall ge upp sina drömmar. Hon ville ju så gärna bli skådis men fick inga roller. Vad gjorde hon då? Jo skrev en bok och krävde att själv få spela huvudrollen när den skulle filmatiseras. Inspirerande!!! 

No comments:

Post a Comment