Wednesday 22 August 2012

75-års fest!

Jag har ju fyllt 40 och min man fyller 35 nu i september så vi bestämde oss för att ha en fest tillsammans. Vi ville ha festen hemma i vår trädgård men insåg ganska snart att det var svårt att rodda själva när vi ville bjuda så många personer samt bjuda alla på thai-mat =) Ganska snart anlitade vi en festfixare och det ångrar vi inte en sekund. 50 vuxna och 20 barn kom och firade oss i lördags och det var en otroligt rolig eftermiddag/kväll!

IMG_20120818_151239

Festförberedelser. Vi hade även en DJ som ni ser till vänster i bild. Han spelade grymt bra musik och han och festfixaren ordnade en riktigt rolig musik quiz med temat film/tv-serier. Mattias och jag hade inte sett frågorna eller hört musiken i förväg så vi kunde vara med och gissa. Enormt roligt =) Mattias lag vann… Vi hade även hyrt ett tält som spändes fast i balkarna under våra balkonger.

20120819_160312

Vackra bordsdekorationer.

1345307101807

Jag i samspråk med härliga tjejer.

 

20120818_172333

Min stilige man trivs som fisken i vattnet =)

1345320340594

Dans under stjärnklar himmel med egen DJ i vår trädgård. Detta kan varmt rekommenderas =))

IMG_20120818_223426

Presentbordet. Vi fick så många fina saker att jag blev alldeles rörd när vi öppnade presenterna dagen efter. Vi hade önskat oss en del saker såsom handdukar och lakan. Mest var det dock presentkort och bidrag till stensättning & semesterresa.

Festfixaren var kvar på festen till 23 så vi var verkligen gäster på vår egen fest. När hon lämnade var allt porslin som vi hyrt färdigsköljt och bara för firman att plocka upp det i måndags.

3 comments:

  1. Härligt att kunna vara gäst på sin egen fest! Grattis i efterskott :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! =) Ja det var verkligen lyckat hela tillställningen =))

      Delete
  2. Så himla fint ni hade ordnat det! Och så roligt ni verkar ha haft, helt underbart!!:)
    Stort grattis vännen och många pussar!

    /Anna

    ReplyDelete