Thursday 30 August 2012

Förkylt!

Hjälp! Om folk inte är tokförkylda och hostar och nyser omkring mig så ligger de däckade hemma. Här har vi en förkylningsepidemi och jag hoppas att mitt immunförsvar är tillräckligt starkt för att stå emot. Vi har ju alla vårt suveräna försvar om vi stöttar kroppen i dess arbete med rätt kost, motion och ordentligt med sömn. I söndags vaknade jag och hade skav i halsen, det kändes jättekonstigt! Kan inte minnas när jag hade det senast. Jag kände i hela kroppen att jag höll på att bli förkyld. Jag fortsatte dock att mumsa min frukt och juicade en del och tog en eftermiddagslur. Dagen efter kände jag mig som vanligt igen =) Min kropp lyckades stå emot <3 Samma historia har jag hört från fler 80/10/10:are, man kan känna sig på precis samma sätt som man gjorde förr när man blev förkyld men sen bara det vänder.

Go fruit yourself Skrattar

No comments:

Post a Comment