Saturday 3 May 2014

Nu är det fest!!

Sitter och njuter av säsongens första ekologiska vattenmeloner! Jag låg och tänkte på hur gott det skulle bli innan jag somnade igår *skrattar*.

IMG_2815

Började dagen med en skön power walk. Jag kände idag att det nog är riktigt bra att hålla mig till det ett tag eftersom jag faktiskt blir lite trött i bäckenområdet i slutet av promenaden. När det inte är jobbigt med promenad längre kan jag ju fundera på löpningen. Låter klokt tycker jag själv ;) Jag använder Endomondo, tycker det är kul att få statistik över min träning.

Screenshot_2014-05-03-11-45-39

2 comments:

  1. Hej. Har du sett att det finns en sida där man kan titta på massor av inspirerande dvd:er om mat, yoga, mentalträning, recept osv. På www.fmtv.com blev precis medlem och ska börja avverka några filmer. Det kostar 9,95 dollar i månaden. Kolla in och se om det är något :D tyckte det var en sån fantastisk idee att samla alla fantastiska dokumentärer och filmer på ett ställe. Svårt att få tag på godbitarna och det blir väldigt dyrt också, om man ska köpa alla man tycker verkar intressanta :)

    Bara ett tips jag ville dela med mig av.

    Ha en härlig dag :D

    Kram Cathrine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Cathrine!!!
      Jättetack för tipset! Så tacksam att du tänker på mig <3

      Trevlig helg!!!
      kraaam
      Jessica

      Delete