Tuesday 6 May 2014

Duracellkanin.

Igår for jag runt som en duracell-kanin och fick en massa gjort här hemma. Dessutom tränade jag! Bjuder på en glad Jessica mitt i träningspasset:

20140505_131705

Osminkad men det bjuder jag på. Å andra sidan så använder jag bara mascara till vardags så någon större skillnad är det inte. Under vinterhalvåret lägger jag till rouge för att få lite mer färg.

Jag tränar efter Olga Rönnbergs bok och det blir enklare för varje pass. Härligt!

20140505_133100

Plankan är en favorit! Jag har alltid haft en förkärlek för tuffa övningar. Jag gillar när det känns. Dessutom brukar jag vara väldigt stark i plankan. Så här nära graviditeten är jag dock inte lika stark och gör en halv planka, dvs på knäna.

Ibland funderar jag på det här med bilder på mig i bloggen. Jag känner mig ibland lite fånig när jag lägger upp dem. Jag tänker dock på att jag själv tycker det är roligt att se bilder på andra som bloggar. Så vad säger ni? Är det roligt att se mig ibland?

Ps. Ni hittar väl den gröna smoothien på bilden ovan (den lilla mustaschen man kan ana på bilden är orsakad av den samma)? 

6 comments:

  1. Äääälskar bilder. Absolut mer bilder på dig, så man blir bra motiverad och inspirerad ;)

    ReplyDelete
  2. Härligt med all din energi och att du har kunnat röra på dig och träna, vet ju sedan tidigare att du har ett stort behov av det:)! Btr bilder så är det roligare med bilder, tveklöst. Jag tror dessutom att fler kommer att våga testa 80-10-10 mm när de ser dig, en bild säger ju mer än tusen ord. Man behöver ju inte direkt fundera över om du mår bra eller inte då man ser bilder på dig;-).
    Kram Julie

    ReplyDelete
  3. Jag håller med, mera bilder!! Det är jätteroligt att se, för du ser ju så himla frisk och pigg ut. Jättefin utan smink!!

    Ett tips på någon som jag personligen tycker tar roliga och personliga bilder är Elaine Eksvärd. Hon lägger ofta upp bilder på sig själv, bara för att hälsa. Inget plutande eller fånigheter, utan bara för att lägga upp ett ansikte och en känsla till inlägget. Det tycker jag är jättebra, och gör det verkligen mera personligt.
    Kram, kram!!
    //Olivia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack för tipset Olivia! Skall kolla in Elaines blogg :)

      Trevlig helg!!
      kraam

      Delete