Friday 16 May 2014

Läxläsning och hemmamys.

Den här bilden tog jag häromdagen när mellansonen (känns konstigt att inte längre säga yngste sonen :) gjorde läxor vid köksbordet. Det är bara sååå mysigt att få den där vardagliga närheten.

IMG_3065

Idag går de stora grabbarna till sin pappa och är där i 1.5 vecka. Deras pappa har varit i Italien så barnen har varit här längre än en vecka . Det känns redan väldigt tomt och jag vet att jag inte kan vänta 1.5 vecka innan jag träffar dem igen så det får jag lösa på något sätt. Det jag fokuserar på är att när de kommer tillbaka är Charlie 1.5 vecka äldre och Mattias och jag är ännu varmare i kläderna med en bebis och kan ge de stora killarna mer energi och närvaro.

Jag skrev häromdagen hur jag nu har landat i att var föräldraledig. Jag var lite rädd att bli uttråkad men dagarna går sååå snabbt att det inte finns en chans till det. Känslan är snarare att jag vill bromsa!

Tack till er som tagit er tid att ge feedback på bloggens innehåll. Det uppskattar jag verkligen!

Önskar er alla en trevlig fredag!

No comments:

Post a Comment