Wednesday 14 May 2014

Liljor och feedback.

Igår hade vi besök av vänner som ville hälsa Charlie välkommen till världen. Vi fick bl a dessa vackra liljor.

IMG_3098

IMG_3101

Det är så lyxigt att ha vackra blommor att njuta av när man är hemma på dagarna.

Nu till något annat. Vad tycker ni är roligt att läsa om här på bloggen? Är det en bra mix mellan vardag och tips kring kost och hälsa?   Är det intressant med en frågestund? Är det något särskilt ni vill ha mer av? Berätta gärna vad det är som gör att just Du återkommer hit.

Det är ju för er jag skriver Skrattar

4 comments:

  1. Hej Jessica!
    Jag tycker din blogg är jättebra! Älskar speciellt tips som tandpulvret och annat för att göra livet lite mer hälsosamt och naturligt! Annars tycker jag du har fått till en väldigt bra mix :)
    Linda

    ReplyDelete
  2. Tycker också att du har en bra mix :) /Lova

    ReplyDelete
  3. Hej!

    Det är så skönt att läsa din blogg och känna att det är fler som lever som jag! :)
    Jag har mycket funderingar kring hur du gör med dina barn såsom mat hemma och i skola, vaccinationer mm. Jag skulle absolut uppskatta en frågestund :)

    Tack för att du delar med dig!

    /Annie

    ReplyDelete
  4. Jag har följt din blogg ett tag. Svårt att säga hur länge, men det är absolut över ett år. Jag har även läst igenom alla dina tidigare inlägg, och tycker att det har varit jätteintressant att följa dig hela vägen i ditt sökande.

    Något som jag tycker är jätteintressant är alla möjliga tips. Vad du gör. Hur du gör. Vad du använder. Precis som tidigare kommentar tyckte jag att det var himla intressant med tandpulvret då jag suttit och letat som en tok efter något liknande, utan resultat.

    Precis som jag tipsade om tidigare tycker jag också att det är roligt med bilder, just för att få en känsla tillsammans med själva inlägget.

    Jag tycker du gör ett jättebra jobb med bloggen. Du blandar väldigt bra alla olika typer av inlägg och jag vill regelbundet titta in och se hur det går. :)

    Stort tack för att du delar med dig!!

    Kram, Olivia.

    ReplyDelete