Saturday 8 July 2017

Yoga, löpning och smoothie.

Hej på er!

Jag tycker det är så enormt roligt att blogga och jag saknar det verkligen. Jag har nu haft semester i en vecka och det har varit härligt och utmanande. Det är stor skillnad på att ha ett kontorsjobb jämfört med att hålla tempo med en treåring. Dessutom så skall det fixas mat till två tonårskillar också. När den tredje diskmaskinen på en och samma dag var klar i går kväll kände jag bara att nej nu tömmer jag den inte en gång till. De stora killarna är fantastiskt hjälpsamma både med hushåll och lillebror men jag var ändå rejält trött igår kväll. Mattias, på väg hem från jobbet vid 18:30 messade: semester! Härligt, det skulle jag också vilja ha svarade jag :) Idag har Mattias dock tagit Charlie mycket så jag har både fått yoga och springa och nu sitter jag här med en god smoothie och känner att semestern har börjat på riktigt :)


Försöker lyssna på en podcast samtidigt men det blev lite svårt så det får bli när jag skrivit klart.


Det finns två podcasts jag lyssnar på, Rich Rolls podcast och hans fru Julie Piatts podcast Divine Throughline. Och alla de podcasts som Julie är gäst i :D  Som den ovan. Fick precis veta att hon är gäst i denna så då var det bara att hämta ner och hitta tillfällen när jag kan lyssna.

No comments:

Post a Comment